17
Sep
08

30 de fraze pe care sa nu le spui la prima intalnire

1. Se fac 3 ani de cand nu m-am atins de un tip.
2. Ma scoti la restaurant imbracata asa?
3. Ai numarul de telefon al prietenului tau?
4. Hmm … mai de aproape nu esti chiar ravasitor!
5. Te previn sunt o bitch in adevaratul sens al cuvantului.
6. Nu ma epilez niciodata, e impotriva principiilor mele.
7. Trecem mai intai pe la prietena mea, vrea sa-ti vada mutra.
8. Cand un tip nu ma cocoloseste, ii dau papucii imediat.
9. Ultima data, am avut parte de un tip care ejacula precoce.
10. Mi-am refacut sanii, o sa vezi.
11. Am unghii false, nu se observa? Culoarea ochiilor nu e cea adevarata, am lentile de contact. Aaaa si parul … am extensii. Super, nu-I asa?!
12. Nu stiu ce am, dar toti tipii ma parasesc dupa 2 zile.
13. Ultima data cand am pus-o am intrat in coma.
14. Ai grija sunt alergica la latex si am gambele cam groase.
15. Parintii mei vor sa te intalneasca.
16. De 4 ani ma duc la psiholog, dar simt ca fac progrese.
17. Dup ace fac dragoste, imi place sa citesc cu glas tare din Kant sis a rontai usturoi.
18. Exul folosea preservative XL …
19. Mi-e indiferent daca nu esti un geniu, fiindca am observat ca tepele cele mai mari ti le iei de la ei.
20. Nu-mi plac decat diamantele.
21. Cred ca ti-ar sta bine in latex negru si cu catuse. Stii, imi place la nebunie sa biciuiesc barbatii!
22. Sunt campioana la body-building.
23. Brad Pitt are un funduletsublim, mi-as trage-o cu el non-stop.
24. Am un carnetel in care notez performantele sexuale ale exilor.
25. Nu sunt facuta sa fiu fidela.
26. Am vazut Titanic de 15 ori pana acum.
27. Lova Moor e super inteligenta. Dovada ca citeste Margurite Duras … stii tipa care juca in Amantul ….
28. Stii, fostu’ imi cumpara cate un parfum pe luna si in fiecare zi imi aducea un buchet de trandafiri …
29. Ultimul tip care s-a straduit sa iasa cu mine e si acum in depresie.
30. Esti liber sambata pe 15 ca sa ne casatorim?!


0 Responses to “30 de fraze pe care sa nu le spui la prima intalnire”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

